Followers

Thursday, March 3, 2011

Gila Stereng..!

tba2 tqingat haqi yg aku amek jpj test..
alkisahnya...
test start kul 11.30, tapi aku sampai kul 9 pg..
dh la aku qeja mlm...blek qeja tqoih p amek test jpj...
adusss....mmg sewel gak la...
penin2 sbb x tdoq...

1st skali,naek bukit...
someone msg aku...
dia kta, "u,sblom start satgi, u spin taya dlu tau..wt drift"
sajjaaa btoi nk pqeli aku..ishh
msa ataih bukit tu,mmg btoi2 aku spin taya!!
hahahha masin btoi la mulot dia..
malu siot....

msa test jln raya plak..
pacik jpj 2 ensem gak...haha
tergugat konsentrasi den..!
aku tnya, "en,nk gna jln mna ek?"
dia jwb "jln dulu bleh??"
chait!bleh dia jwb lagu 2...hampeh!!
xsampai skerat jln,dia sroh aku u-turn!!
ketaq lutut tqoih!!
failed dh pa....hadoi...
dh la pacik tu dok wt mka serius!!takot haih..
sampai ja kt psat memandu 2,dia sain smua..
PASS!!yeeehhaaaaa...


yesshh!!yesshh!!
dh dapat lesen...hoho..
sukanyaaaa....!!!!
dh smggu p qeja naek qeta sniqi...
walaupon kdg2 aku parking cacat skit! (parking tamak..)haha
tp xpa...pkara besa ja utk driver baqu cm aku..

alhamdulillah...lega sudehh..
bleh bwk mama + ayah plak...
sblom ni ayah ja dok bwk aku...hihi~


2 comments: