Followers

Monday, December 20, 2010

Qeta Kancil Xda Signal..!

pada suatu malam yang hening...
saat aku dlm pjalanan blek dri umh makcik aku kt png...
aku naek moto (almaklum la lesen qeta xda kan..ehehehe)
tba2 aku tprasan mnyak moto nak abeh....
ish...kna p cari stesen mnyak plak...
agak jauh jugak la stesen mnyk tu...
hihi aku dh la xbrapa terrer ngn jln kt png ni...
naseb baek sempat smpai stesen mnyak...hihihi
setel ja boh mnyk,aku pon meneruskan perjalanan pulang...
tiba2 tergeqak hati aku nak gna jalan depan pesta png..
nak tgk meriah ka dak pesta kali ni...
sampai ja dpn pesta..
aku nmpk lampu2 mcm2 kale dlm pesta tu...
ish mcm mnarik ja...
tringin plak nak p...hihi
tiba2 ja ada 1 keta kancil potong moto aku...
then dia trus stop dpn aku!!nk msok parking!!
naseb baek la aku sempat brek!!
tu pon nyaris2 langgaq blakang qeta dia...
ish!!tanpa segan silu aku pon trus jerit
"woi!!qeta kancil mmg xda signal kot no??"
hikhik....kak long yg bwk qeta 2 usha aku smcam ja...
hahahaha sapa sruh xbg signal!pdn mka kna maqah...

kalo ya pon TERUJA nk p pesta,
kalo ya pon 1st time p pesta,
jgn la mnyusahkan oqg laen...
disebabkan oqg spesis ni la slalu exident... 
yg slalu jd mangsa, PENUNGGANG MOTO...
ish.....aku simpati ngn naseb penunggang moto seluruh M'sia..
hiikhikhik...

sekian,
Tunggang/Pandu Selamat...Ingatlah Orang Yang  Tersayang..!

1 comment: